200,000 تومان
شماره آگهی: 5189
همایش از برند سازی تا فروش حرفه ای

توضیحات آگهی

از برندسازی تا فروش حرفه ای

دور و برمون پر شده از برندهای مختلف، محصولات رنگ و وارنگ که ما برای انتخابشون سراغ اونی میریم که به گوش و چشممون آشناتره؛ سراغ اونی میریم که بیشتر از لحاظ ذهنی و احساسی درگیرمون کرده و اونی رو انتخاب میکنیم که با خریدش بیشتر بهمون حس اطمینان و رضایت بده.

 

ولی این حس اطمینان و رضایت، این درگیر کردن ذهن و احساس مشتری چطوری میتونه قبل از خرید و استفاده ی محصول حاصل بشه؟

 

اگه صاحب برند خاصی هستی، اگه محصولی برای فروش و یا خدماتی برای ارائه داری، باید یاد بگیری چطور قلب و ذهن مخاطبت رو تصاحب کنی، باید بلد باشی چطور حس اطمینان و امنیت خاطر از خرید محصول رو بهش بدی! چطور در بین افرادی که خدماتی مشابه ارائه می‌دهند، بهتر دیده بشی؟

 

از برند سازی شخصی خودت یا محصولت تا رسیدن به فروش حرفه ای، راه دراز و پر پیچ و خمی در پیشه که موفق شدن تو این مسیر مُیَسَر نمیشه جز با آگاهی از راز و رمزهای این مسیر.

 

اگه بدونِ آگاهی پا تو این مسیر بگذاری، هیچ ابزار و برگ برنده ای برای تایید و اثبات خودت نداری و برای همیشه صرفاً یه نشان تجاری بدون مخاطب باقی میمونی.

 

ولی اگه نقشه راه رو بلد باشی علاوه بر اینکه بِرَندت یه هویت ویژه کسب میکنه، میتونه تداعی کننده چیزی فراتر از نام برند باشه، میتونه وعده دهنده ی وفادار موندن مخاطب و مشتری باشه.

 

این یه سمینار کاملا کاربردیه که با شرکت در اون با یه تیر چند نشون میزنی. هم با مفاهیم، کاربردها و چالش های برند سازی آشنا میشی و هم یاد میگیری که برای رسیدن به یک فروش و ارائه ی حرفه ای و تبدیل مخاطب به مشتری وفادار چه الزاماتی وجود داره.

 

پس دست دست نکن و همین الان توی سمینار ثبت نام کن تا اولین قدم رو برای رشد مالی خودت برداشته باشی.

سخنرانان

مهدی لاریان

مهدی لاریان

مدرس و مشاور کار و کسب و نیروی انسانی

کارآفرین با ۱۴ سال سابقه فعالیت کوچ (مربی) بهبود فردی منتور (مربی) استارتاپ (شرکت‌های نوپا) نویسنده کتاب الکترونیکی “فروش پایدار حتی در بحران‌ها” مدرس کارگاه‌های مختلف در زمینه کار و کسب و مهارت‌های فردی در تهران و زاهدان دارای گواهینامه آموزش و تدری…

ایرج شرفی

ایرج شرفی

مدرس مهارت های ارتباطی و هوش کلامی | نویسنده کتاب «از هفت تا بی نهایت»